Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Gasztro-Blog

Kötetlen írások és véleménycserék étteremvezetőknek arról, hogy miként lehet az Internet adta üzleti lehetőségeket kihasználni ma, Magyarországon. A vendéglátás marketing rejtelmei, online marketing tippek, tanácsok kifejezetten a vendéglátós szakmára szabva.

Blogértesítő

Ne maradjon le semmiről! Ha feliratkozik a WebCommGasztro blogértesítőjére, akkor e-mailben értesítem Önt, ha új bejegyzés kerül fel a blogra.

----------

Részletek és feliratkozás:
WebCommGasztro Értesítő

Ingyenes Oktatási Anyagok


.......Tippek/Trükkök
.......
.......Szakcikkeim
..............
.......Videók
.......................
.......Komplett hatékonyság!

Éttermi online marketing, étterem marketing, vendéglátás marketing

Gasztro-Blog

A WebCommGasztro ötletblogja vendéglátós vezetőknek

2009.02.18. 12:16 Bogschütz Dániel

Remélem, hogy Ön tanul Gábor hibájából!

Címkék: tesztelés éttermi online marketing vendéglátás marketing étterem marketing

 

"A piac sosem téved, az ember viszont gyakran." Jesse Lauriston Livermore amerikai bróker

 

Sokszor hajlamosak vagyunk egy-egy döntésnél úgy gondolkozni, hogy mi mit tennénk az adott helyzetben. Én sajnos biztos, de szerintem néha Ön is. Épp a napokban beszélgettem egy vendéglátós ismerősömmel Gáborral, aki szintén hajlamos eszerint cselekedni.

Egy keresőmarketing kampánya kapcsán került szóba ez a téma, kérdeztem Tőle, hogy hány szövegváltozattal indította el a hirdetést? A válaszára azóta is szó szerint emlékszem:

 

"Írtunk hármat is, de végül csak az egyiket jelentettük meg, mert az jobban tetszett, én arra tuti ráharapnék!"

 

Bocsánat! Ha már egyszer valaki az Interneten népszerűsít egy éttermi szolgáltatást (nagyon helyesen teszi, ár/érték arányban verhetetlen), akkor miért nem használja ki, annak egyik legnagyobb előnyét, a TESZTELÉST?

A hatékony Internetes jelenlét nem csupán arra kell, hogy Ön megszilárdíthassa étterme piaci pozícióját, vagy bővítse vendégkörét! Hatalmas előnye az is, hogy minden egyes hirdetésre elköltött forint pontosan mérhető, így a reklámfolyamatokat is pontosan be lehet lőni, hogy a lehető legkisebb ráfordítással a lehető legnagyobb hatékonyságot produkálják.

Azt javaslom, hogy például egy fent említett keresőmarketing kampány esetén, a reklámszöveg minél több változatát indítsa el, és a következő napokban kövesse figyelemmel az eredményeket. Amelyik hirdetésváltozat a legjobban teljesít, azt lehet használni a kampány végéig, a gyengébbeket meg törölni kell, hiszen csak a költségvetését tépázza meg, eredményeket nem fog hozni.

A legszebb az egészben, hogyha elégedetlen még a legjobb eredménnyel is, akkor bármikor tesztelhet újabb, és újabb reklámszövegeket is, ameddig nem lesz elégedett!

Próbáltam erről meggyőzni Gábort is, de úgy láttam nem sikerült meggyőznöm, a konoksága már-már bámulatra méltó...valószínűleg ezért nem vagyunk üzleti kapcsolatban, de Gábor tudtán kívül segíti a munkámat. Ahogy sejtem, még sok esettanulmánnyal fog szolgálni a WebCommGasztro Blog olvasóinak.

 

Üdvözlettel: Bogschütz Dániel

Szóljon hozzá! Ha egyetért azért, ha meg nem, akkor ne hagyja szó nélkül…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webcommgasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr91950551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása