Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Gasztro-Blog

Kötetlen írások és véleménycserék étteremvezetőknek arról, hogy miként lehet az Internet adta üzleti lehetőségeket kihasználni ma, Magyarországon. A vendéglátás marketing rejtelmei, online marketing tippek, tanácsok kifejezetten a vendéglátós szakmára szabva.

Blogértesítő

Ne maradjon le semmiről! Ha feliratkozik a WebCommGasztro blogértesítőjére, akkor e-mailben értesítem Önt, ha új bejegyzés kerül fel a blogra.

----------

Részletek és feliratkozás:
WebCommGasztro Értesítő

Ingyenes Oktatási Anyagok


.......Tippek/Trükkök
.......
.......Szakcikkeim
..............
.......Videók
.......................
.......Komplett hatékonyság!

Éttermi online marketing, étterem marketing, vendéglátás marketing

Gasztro-Blog

A WebCommGasztro ötletblogja vendéglátós vezetőknek

2009.08.14. 15:43 Bogschütz Dániel

Évek óta először csökken az éttermek száma!

Címkék: statisztika éttermi online marketing vendéglátás marketing étterem marketing

         Érdekes adatra bukkantam valamelyik nap a KSH weboldalán, mégpedig a magyar éttermek számának változásával kapcsolatban.

           2002-től kezdve néztem az adatokat, és évről-évre egy stabil növekedési folyamat volt megfigyelhető, a szám 2008-ra elérte a 11600-as számot. Viszont ez tavaly megváltozott.

           Azóta megfordult ez a tendencia, és ma, több mint 1000 étteremmel kevesebb van Magyarországon!

           Persze ezek közül biztosan van olyan is, ami nem volt valami jó hely, és a csőd szinte megváltást jelentett mind a tulajdonosoknak, mind pedig a vendégeknek, de van ennek egy szomorúbb következménye is.

 

Több, jobb sorsra érdemes étterem is bezárta kapuit, veszélybe sodorva családok megélhetését.

 

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a helyzet más lett volna egy hatékony Internetes jelenléttel (amúgy sokat segített volna), de több remek étterem vezetősége nincs tisztában azokkal a területekkel, mint például a pozícionálás, a vendégszerzés, vagy akár a gerillamarketing.

           Ezek nélkül az ismeretek nélkül nem lehet egy stabilan növekvő, sikeres éttermet felépíteni, azaz pontosítanom kell!

           Sikereket lehet elérni, de az első komolyabb krízis összedönt mindent!
 

           Látja, hogy ez hogyan kapcsolódik az Internetes hatékonysághoz? Ha az alapok nincsenek tudatosan felépítve, akkor valószínű, hogy a weben sincs ez másként. De ha másként is van? A vendéglátásban az Internet egy remek kiegészítő, de önmagában semmit sem ér!

Gondolja végig! Ha ezek a területek az Ön étterménél sincsenek rendben, akkor változtasson ezen a helyzeten! Higyje el, a fellendülés garantált.

 

Üdvözlettel: Bogschütz Dániel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webcommgasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr871309452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása