Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Gasztro-Blog

Kötetlen írások és véleménycserék étteremvezetőknek arról, hogy miként lehet az Internet adta üzleti lehetőségeket kihasználni ma, Magyarországon. A vendéglátás marketing rejtelmei, online marketing tippek, tanácsok kifejezetten a vendéglátós szakmára szabva.

Blogértesítő

Ne maradjon le semmiről! Ha feliratkozik a WebCommGasztro blogértesítőjére, akkor e-mailben értesítem Önt, ha új bejegyzés kerül fel a blogra.

----------

Részletek és feliratkozás:
WebCommGasztro Értesítő

Ingyenes Oktatási Anyagok


.......Tippek/Trükkök
.......
.......Szakcikkeim
..............
.......Videók
.......................
.......Komplett hatékonyság!

Éttermi online marketing, étterem marketing, vendéglátás marketing

Gasztro-Blog

A WebCommGasztro ötletblogja vendéglátós vezetőknek

2010.07.14. 12:32 Bogschütz Dániel

Na ezért hiszek annyira a vendéglátásban! Esettanulmány, amiből érdemes tanulni...

Címkék: éttermi online marketing vendéglátás marketing étterem marketing esettanulmany tudatos vendégszerzés

Előre szólok, a mai egy személyesebb bejegyzés lesz, de tanulságos, azt megígérhetem. Az elmúlt napokban volt szerencsém összehasonlítani a honi, és a külföldi vendéglátás egy morzsáját, és hatalmas élményben volt részem!

 

Ismét megtapasztaltam, hogy miért hiszek annyira a vendéglátásban, főleg a hazai vendéglátásban. Hogy a háttérben húzódó kemény munka mennyire frappáns és elegáns ötleteket szülhet. Ma nem (csak) éttermekről fogok mesélni, de az igazi vendéglátós szemlélet a lényeg, amit Ön is sikeresen alkalmazhat az étteremben. Szóval, a történet a következő…

 

 

Cégen belül az idei év elég hajtósra sikeredett (szerencsére!). Fejlesztettünk új termékeket és szolgáltatásokat, kidolgoztunk egy új weboldalt, elindítottuk a kivitelező üzletágat, aztán még ott volt a Kreatív Konyha Fórum, valamint az Ügyfeleink munkái. Lényeg a lényeg, lezártunk egy elég dolgos időszakot, és mivel az év további része is eseménydús lesz, szétszéledtünk egy pár napra, hogy mindenki feltöltődjön egy kicsit.

 

A Párom és én, elautóztunk a nyugati határhoz, 2 éjszakát töltöttünk egy hazai kis falu egyik vendégházában, majd átmentünk az osztrák oldalra ugyanennyi időre, egy wellness szállodába. A szállodák neve a történet szempontjából nem lényeges. Hatalmas volt a kontraszt a két hely között, hiszen mind stílusukban, mind a lényegüket tekintve különböztek, de a maga műfajában mindkettő nagyon jó volt. Volt azonban egy dolog, ami mindkét helyen megfigyelhető volt. Mégpedig:

 

A tulajdonosok/vezetők/kollégák tényleg elgondolkoztak azon, hogy mivel lehetne kedveskedni a vendégeknek, nem csupán azokat a sztenderd eszközöket használták, mint sokan mások. Majd Ön is láthatja, hogy aprócska figyelmességekről van szó, amik legtöbbször nem is kerülnek pénzbe, viszont összességében ezek kötik az adott vendéglátó egységhez a vendégeket. Hogy mire gondolok?

 

 

Például a hazai kis falu vendégházában:

 

-          Amikor megérkeztünk (pénteken) baromi meleg volt, de az előre behajtott spalettáknak köszönhetően a ház kellemesen hűvös maradt…

-          A verandán volt egy külön rácsozott rész, ahová a cipőket kényelmesen le lehetett tenni…

-          A háztól nem messze sütögető terület volt kialakítva, ha grillezni, vagy bográcsozni támadt volna kedvünk (és persze minden szükséges kellék oda volt készítve)…

-          … és a makulátlanul tiszta házban egy kis tábla várt minket a következő felirattal: „XY szobaasszony. Az Ön szobáját – melyben jó pihenést kívánok – én takarítottam.”

 

 

Vagy elmesélhetném azt is, hogy az osztrák szálloda éttermében a reggeli mellé, minden asztalra oda volt készítve egy félbehajtott A4-es sima lap, ami egy kvázi füzetként tájékoztatott az aznapi éttermi menüről, a várható időjárásról, az aktuális környékbeli programokról, a lényegesebb aznapi TV műsorokról, és olvashattunk pár tippet arról is, hogy miként vészeljük át a 36 fokos hőséget!

 

Figyelmesség… az igények felülmúlása… ezek ragadják meg a vendégeket egy életre! És Ön is láthatja, hogy nem csupán pénz kérdése. Az Ön által vezetett étteremben milyen hasonló ötleteket lehetne alkalmazni?

 

 

Üdvözlettel: Bogschütz Dániel vezető tanácsadó és tréner

 

Szóljon hozzá! Ha egyetért azért, ha meg nem, akkor ne hagyja szó nélkül…

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webcommgasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr862151138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása