Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Gasztro-Blog

Kötetlen írások és véleménycserék étteremvezetőknek arról, hogy miként lehet az Internet adta üzleti lehetőségeket kihasználni ma, Magyarországon. A vendéglátás marketing rejtelmei, online marketing tippek, tanácsok kifejezetten a vendéglátós szakmára szabva.

Blogértesítő

Ne maradjon le semmiről! Ha feliratkozik a WebCommGasztro blogértesítőjére, akkor e-mailben értesítem Önt, ha új bejegyzés kerül fel a blogra.

----------

Részletek és feliratkozás:
WebCommGasztro Értesítő

Ingyenes Oktatási Anyagok


.......Tippek/Trükkök
.......
.......Szakcikkeim
..............
.......Videók
.......................
.......Komplett hatékonyság!

Éttermi online marketing, étterem marketing, vendéglátás marketing

Gasztro-Blog

A WebCommGasztro ötletblogja vendéglátós vezetőknek

2010.09.08. 08:55 Bogschütz Dániel

Ön ugye már a jövő éven dolgozik? Ugye??

Címkék: éttermi online marketing vendéglátás marketing étterem marketing tudatos vendégszerzés

Egy pizzériás Ügyfelünk izgatottan hívott fel tegnap, hogy visszajött a jól megérdemelt szabadságáról, és szeretné egy kicsit megnyomni az év végi forgalmat, üljünk már össze ötletelni. Persze ezzel nincs egyedül, sok vendéglátós vezetőnél hasonló a helyzet. Íme, a rossz hír: Ha most gondolkozik az év végi hajrán, akkor nagyon el van maradva! Miért van ez így, és ha már így alakult, mit lehet tenni egy kis többletbevételért? Nézzük röviden…

 

 

Először is, miért van lemaradásban? Mert már javában a jövő év tervezésén kellene dolgoznia ahhoz, hogy az adott pillanatban, a nagy rohanás közepette is minden gördülékenyen menjen. Ha már régóta olvassa a blogot vagy az egyéb anyagainkat, akkor tudja jól, hogy mekkora szerepe van a megfelelő tervezésnek. Ha ezt tudja, és meg is tervezte előre az étterem vendégszerzését, akkor nincs gond, az év hátralévő részében csak meg kell valósítania az ötleteket (persze a jövő év tervezése mellett).

 

Na de mit csináljon, ha valamiért nincs terve a következő időszakra? Még nincs veszve semmi. Ilyen esetben vegye elő a vendégekből összeállított adatbázist (ugye-ugye, nem véletlenül mondom mindig, hogy adatbázis nélkül nehéz a tudatos vendégszerzés), és:

 

-          Ha még nincsenek, akkor készítsen a listából jól körülírható szegmenseket (alcsoportokat). Például: céges vendégek, a környéken lakók, és a visszatérő vendégek.

 

-          Minden alcsoportot kezelje teljesen külön, és mindegyikre dolgozzon ki egy ütős ajánlatot, és juttassa el hozzájuk. Egy aktív adatbázis esetében Önnek rendelkezésre állnak azok az adatok (e-mail, esetleg postacím), amik segítségével viszonylag olcsón fogja majd eljuttatni az üzenetét. FONTOS! Ne tömegmédiát használjon, egy villám kampányhoz baromi drága, és nem lesz eredményes sem. A magazinok és a rádiók helyett használjon például DM levelet vagy e-mailt (a legjobb, ha mindkettőt), ezekkel sokkal eredményesebb lesz.

 

Abban az esetben, ha nincs az étteremnek adatbázisa, akkor sajnálom, de a lehetőségek igen korlátozottak. Vagy a véletlenre bízza a vendégkör alakulását az év hátralévő részében, vagy lista híján minden célzás nélkül reklámoz (például szórólapozik), de őszinte leszek, messze nem fog olyan eredménnyel zárni, mint egy adatbázis esetében.

 

 

Üdvözlettel: Bogschütz Dániel vezető tanácsadó és tréner

 

 

Ui.: Közérdekű információk:

 

1. Még az év végéig átköltöztetjük a Gasztro-Blogot a weboldalunkra (http://www.webcommgasztro.hu), de az átállásról még írunk részletesen.

 

2. A bejegyzések ütemezése is változni fog az év végéig, ezentúl kéthetente jelentkezünk új tippekkel. Érdemes lesz feliratkoznia a Blog értesítőjére, hogy ne maradjon le semmiről, és a bejegyzések házhoz menjenek Önhöz!

 

3. Az „ 1 cél, 35 étterem, 1.875 millió Ft” elnevezésű INGYENES lehetőséggel még Ön is élhet, vétek lenne elszalasztania! Részletek: http://www.webcommgasztro.hu/szolgaltatasaink/1cel

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webcommgasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr852279621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása