Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Gasztro-Blog

Kötetlen írások és véleménycserék étteremvezetőknek arról, hogy miként lehet az Internet adta üzleti lehetőségeket kihasználni ma, Magyarországon. A vendéglátás marketing rejtelmei, online marketing tippek, tanácsok kifejezetten a vendéglátós szakmára szabva.

Blogértesítő

Ne maradjon le semmiről! Ha feliratkozik a WebCommGasztro blogértesítőjére, akkor e-mailben értesítem Önt, ha új bejegyzés kerül fel a blogra.

----------

Részletek és feliratkozás:
WebCommGasztro Értesítő

Ingyenes Oktatási Anyagok


.......Tippek/Trükkök
.......
.......Szakcikkeim
..............
.......Videók
.......................
.......Komplett hatékonyság!

Éttermi online marketing, étterem marketing, vendéglátás marketing

Gasztro-Blog

A WebCommGasztro ötletblogja vendéglátós vezetőknek

2010.10.06. 10:30 Bogschütz Dániel

Mi köze egy mobiltelefonnak a nagyobb éttermi bevételhez?

Címkék: éttermi online marketing vendéglátás marketing étterem marketing tudatos vendégszerzés

Elsőre semmi, egy étterem mégis profitált egy mobiltelefonból. Sokszor mondtam már, hogy érdemes a vendéglátáson kívüli híreket is figyelni, mivel sok olyan helyzet adódhat, amiből lehet pár plusz forintot keresni. Egy budapesti étterem meg is lovagolt egy olyan hullámot, aminek SEMMI köze sincs a vendéglátáshoz! Hogy mi történt pontosan?

 

Az Apple cég bemutatta a legújabb mobiltelefonját, előre lehetett tudni, hogy a fanatikus rajongók a megjelenés napján ellepik az üzleteket miatta. Egy budapesti bevásárlóközpontban sem volt ez másként, amit a szomszédos étterem ki is használt: Minden vendégnek kedvezményt adott a főételek árából, ha be tudott mutatni egyet a frissen vásárolt telefonból.

Azt nem tudom, hogy pontosan mennyi plusz bevételt jelentett az étteremnek ez az akció, de az ötlet jó, és több kivitelezés lehetséges hasonló esetben:

-          vagy előre le volt beszélve az akció az Apple bolttal, ami egy remek ötlet a bevétel növelésére (pláne, ha az akció a boltban is népszerűsítve lett a számlához adott kuponnal vagy szórólappal)

-          vagy a másik lehetőség az, hogy az étterem egyedül vitte véghez ezt a kampányt… ebben az esetben viszont ez volt az egyik legütősebb gerilla marketing akció, amit az idén éttermektől láttam.

Nem először mondom, hogy megéri nyitott szemmel járni, és kihasználni mindent, ami egy kis plusz bevételt tesz a kasszába. Ön milyen hasonló lehetőségeket tudna kihasználni? Vizsgálta már ebből a szempontból az étterem környékét?

 

Üdvözlettel: Bogschütz Dániel vezető tanácsadó és tréner

 

Ui.: Közérdekű információk:

1. Még az év végéig átköltöztetjük a Gasztro-Blogot a weboldalunkra (http://www.webcommgasztro.hu), de az átállásról még írunk részletesen.

2. A bejegyzések ütemezése is változni fog az év végéig, ezentúl kéthetente jelentkezünk új tippekkel. Érdemes lesz feliratkoznia a Blog értesítőjére, hogy ne maradjon le semmiről, és a bejegyzések házhoz menjenek Önhöz!

3. Az „ 1 cél, 35 étterem, 1.875 millió Ft” elnevezésű INGYENES lehetőséggel még Ön is élhet, vétek lenne elszalasztania! Részletek: http://www.webcommgasztro.hu/szolgaltatasaink/1cel

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webcommgasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr572350187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása