Tegnap lezajlott az idei Kreatív Konyha Fórum. A sok érdekes konyhai bemutatók mellett, az esemény igazi értékét a két teremben zajló, egymást követő konferencia előadások adták (amik szerencsére hamar átalakultak beszélgetésekké).
Ha valaki trükköket szeretett volna ellesni a „nagyoktól”, akkor nem ment haza üres kézzel, hiszen olyan szakemberek szólaltak fel, akik rendkívül sikeresek a maguk területén (például Pintér Katalin és Niszkács Anna a Gerberaud Házból, Gerenday Károly a Costestől, vagy Segal Viktor tanácsadó-séf), így tudják a receptet a hosszan tartó eredményességhez. Nézzük, hogy mik voltak azok a pontok, amikben minden szakember egyetértett, és amikből talán Ön is profitálhat.
Előtte azonban egy rövid, „személyes” beszámoló…
A rendezvényen mi is képviseltettük magunkat, a WebCommGasztro standján leginkább a nemrégiben elkészült ingyenes, e-mailes alaptanfolyamunkat mutattuk be az érdeklődőknek, ami megtanítja a tudatos vendégszerzés alapjait, valamint közérthetően magyaráz el pár fontos GasztroMarketing összefüggést (Ha érdeklődne, a részleteket ide kattintva olvashatja el). Azok a vendéglátós vezetők, akik ott helyben fel is iratkoztak bájos munkatársunknál, kaptak ajándékba egy kedvezményes kártyát, valamint a nap végén a jelentkezők közül kihúztunk egy szerencsés résztvevőt, aki választhatott egyet a Prémium Oktatási Anyagaink közül. Végül 74 étterem csatlakozott a tanfolyam résztvevőihez, amivel mi is maximálisan elégedettek voltunk, hiszen így összesen már közel 300 olyan étteremi tulajdonos és vezető van, aki elindult a tudatos vendég- és profitszerzés útján, ezúton is gratulálunk az elhatározáshoz.
No és most jöjjenek azok a „nagy” tanulságok…
Ha most arra számít, hogy megosztom Önnel a tuti biztos meggazdagodás titkát, akkor csalódást fogok okozni, hiszen nincsen titok… A sikeres éttermek képviselői szinte kivétel nélkül egyetértettek abban, amit mi is próbálunk nyomatékosítani. A siker alapja, a folyamatos, és KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜLI, minőségi szolgáltatás… persze sok minden nehezíti ennek elérését (most is szó esett többek között a beszállítói problémákról), de ez az, amire törekedni kell. Ez az alapja a sikernek mind itthon, mind pedig külföldön. Ez az, ami nélkül a marketingnek sincs sok értelme.
Az egyik előadáson volt szerencsém nekem is kifejteni a nézeteimet a tudatos vendégszerzéssel kapcsolatban. Az érdeklődőkkel, valamint a társelőadókkal/moderátorokkal (Segal Viktor, Nyári László, Pintér Katalin, Niszkács Anna, Turóczi Gábor) beszélgettünk az Internet fontosságáról, valamint arról, hogy a tudatos vendégszerzés révén, milyen eredmények érhetőek el, és hogyan. Abban mindannyian egyetértettünk, hogy a Világháló hatékony alkalmazása hihetetlenül fontos, és a jövőben még inkább az lesz, az éttermek képviselői a legfrissebb tapasztalataikat osztották meg a szakma képviselőivel.
Összességében úgy gondolom, hogy jó kis nap kerekedett a rendezvényből, és minden érdeklődő megkapta azt, amiért a nagy meleg ellenére kijött a Hungexpora. Tényleg! Ön ott volt? Ha igen, mi volt az Ön véleménye az eseményről?
Üdvözlettel: Bogschütz Dániel vezető tanácsadó és tréner
Szóljon hozzá! Ha egyetért azért, ha meg nem, akkor ne hagyja szó nélkül…